söndag 12 oktober 2008

Slutjagat för den här helgen.

Ja de blev ju en i alla fall så ja ska inte klaga.
Tänkta slänga upp en film från då ja skjöt älgen, Ni får höja volyman lite så hör ni hur hunn kommer och"driver" den, lite het hälleforsare. Sen blir skallet mörkare och då är det fast ståndskall. Jag var drypsäker på att älgen skulle komma fram i någon av de två skjutgatorna som är me på filmen, men den älgen som hunn ha går strax bortanför skjutgatorna och jag trodde att de va kört när de dyker upp en rackare i en gata precis utanför bild till vänster.
Efter första smällen så gömmer den sig bakom en sten och en patron kilar fast sig som ni säkert kommer att höra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vafan!
Ha du skjute två nu!
Då måste jag lägga i överväxeln jag som får jaga resten av veckan ;)

Jag som får jaga, det får inte duuu! Jag som får jaga, det får inte duuu! Jag som får jaga, det får inte duuu!