torsdag 9 oktober 2008

Ske man bli tvungen å skaff e kering?

Ja håll faan på å bli knäpp....skull till å förbättra västen till hunpejln..tänkte att de e väl lätt fixat. Joja, stövla in på syaffärn och berättade om mitt projekt och vad jag skulle använda. Vet inte om hon såg sin chans men satan va grejer ja gick därifrån med....Sen va ja ju tvungen å fråga litte runt hur ja skulle använda allt som hon skicka me mig oxå å klokare på de blev ja inte...Jaja väl hemma så satte ja igång, starka grejer hade ja tagit till med och extra grovt av allt så de ska hålla, good shit tänkte jag.
Kan säga nu att ja e gla över att hon lyckades övertala mig till att köpa en fingerborg (som hon i affärn sa- en sånn trodde du aldrig att du skulle äga va?). Började mitt projekt för en vecka sen me tankarna -att de e ju ingen panik, älgjakten börja ju inte förrns på lörda....... nu e ja halvvägs å de ser inte ljust ut. En sak har jag då lärt mig å de e att textillim inte e å leka me i oventilerade utrymmen me näsan 5 cm ifrån.....jävlar va de snurra till.....Ja va gör man inte för jakten.....Å nu e re bäst att de funkar annars så ere en sparris som kommer att bli som hulken..

1 kommentar:

XJAKT sa...

Jäpp jag tror du behöver en......