måndag 7 juli 2008

Nu e de lite kul igen...

Va till stan å hämta 22:an idag, licensen å betalning klart så då e den min (ska inte göra affärer där nå mer men de e en annan historia, j*#¤#"@ folk). Så när jag kom hem blev det ju till att montera kikare och iväg å skjuta in, samt "leka" lite.
Satte upp en tavla på dryga 50m å sköt in på en kronas storlek, så tänkte jag att hmmm varför inte sätta upp en krona bara för å testa......sagt å gjort, satte upp enkrona, laddade och skjöt....satan va den försvann...hmm tänkte jag när jag gick där å leta...ja har ju en femma i fickan å ca 4 skott kvar av de ca 70 ja tog med mig....ok då, så upp me feman och ställde mig å tänkte

"snabb serie 4 skott så fort som möjligt"
....hehe halv automat e kul... ca 3 sek tog det alla satt inom ja inte riktigt en krona men iaf en femma... Å så här blir femmor när man skjuter på dom me 22a....

Inga kommentarer: