tisdag 3 mars 2009

Ännu närmare....

Ja de blev bara en ring i slutändan, men den vara desto längre ..hehe
Första taget så gick katta förbi mig på ca 60m inne i tjuckskogen så ja int såg na...hörda vart hon gått när hunnan kom förbi..tog sen förbi passaren bortanför mig på ca 150m (och han hade bara hagelbössa) och ut ur ringen....passa om en del och körde på...då gick hon mellan 2 passare och ut igen...tredje om passningen så tog hon förbi en passare som inte hade hunnit ladda bössan.
Fjärde omgången så va hon upp till samme passare vid vägen och vände, sen gick hon ner i skogen å väntade i ca en timme innan dom stötte iväg henne och hon tog iväg mot mitt håll.
Ja stog å va beredd mot ett ungskogsområde....tänkte att när som heldst kommer den....rätt va de ser ja nått i ögonvrån till vänster ....vrider huvve lite och ser att e katte står å kika på mig....i och med att jag rör bössan och osäkrar så kastar katta och jag bränner av ett skott.....och så jävla klart så blir de en bomsatan....(jag inte lycklig) katta drar iväg och simmar över en å och då bryter vi för dagen......
Ja om de ska fortsätta så här så kom väl katta å sätt sig på 10m imorrn och då klickar bössa....
Nu ska ja ta en lång dusch och sen passa på å vila lite i soffan ...... Go natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Surt! Jag känner med dig!