torsdag 6 november 2008

Vad har hänt på sistonde då?

Jo ja har ju fått runt 80kg rävåtel "ösche" från härr Johhny efter hans massslakt i söderhamn, Så nu kan jag ägna mig åt lite meditation från altan på räv å ömse flyg fän. Sen håller ja på å planerar (och har börjat med) tillvaratagandet av alla vinfällen som blev för några helger sen, ligger väl runt 100 trän runt på marken, ja menar gudrun släng dig i väggen här for de trän ;-)

Så imorrn blir en häktisk dag, ska jaga "en sväng från morron" (vet ju hur en sväng brukar bli) sen ska ja slita me PJ å hämta en snöslunga som ska få arbeta på gårn i vinter och sen ska kvällen avslutas med ett födelsedagskalas hos syster..... Känner jag mig själv rätt så får ja köra med att fint folk kommer för sent i morrn eftersom jag ska börja me jakt...hehe.

Hoppas inte följande inträffar......

2 kommentarer:

Johnny Storfan sa...

Hämta snöslunga... huvva, det låter ju nästan som en sportaktivitet... å de vet vi ju alla vad jag tycker om sportaktiviteter, svett, kalori-ras och liknande otyg...;)
Men Ok då, jag hjälper dig väl då eftersom jag är så utomordentligt jävla glad idag! (har nyss beställt 3 nya VK2 flashers...hehe)

U.R sa...

100 träd? Hm.. det var ungefär vad som låg över vägen ner till postlåda här hemma efter Gudsrun..

Men fy fn va tråkigt det är att hugga nerblåst! Ägnade ju större delen av våren efter gudrun till sådant..