måndag 9 juni 2008

Ibland är det roligare än annars.

Tog med mig Härr Nystedt på skjutbanan här om dan för att provskjuta en bössa som ja va lite lur på å köpa. Så när jag stog å skjöt så bestämde han sig för att filma mig med mobilen och jag såg att han lagt ut en verision på sin blogg.
Nu e de ju så att när han lägger in filmerna på min dator och ger mig full förfogande rätt över dom så kan ja inte hålla mig utan måste bara lägga ut första filmen, å ja kan säga att det va svårt att fortsätta skjuta när man håller på att skratta ihjäl sig...

2 kommentarer:

Johnny Storfan sa...

Haha din gamle orm! De tåls att upprepas- vilken Jävla tryckvåg!! Sista gången härr nystedt ställer sig bredvid en studsarpipa! Hehe, men Fränt va de allt:-)

Anonym sa...

Att du som är så jäkla liten, inte flyger in i grannkommunen när du skjuter är banne mig ett fysikens mirakel.